Informatička podrška za poslovne korisnike

Kada je u pitanju informatička podrška, šta možemo učiniti za Vas?

Specijalizirani smo za pružanje informatičke podrške malim i velikim poduzećima, koja podrazumijeva rješavanje bilo kakvog informatičkog zahtjeva ili problema. Nudimo Vam potpuno novu vrstu računarske usluge sa podrškom na svim nivoima i rješenjem svih problema vezanih uz računare.

Naša informatička podrška podrazumijeva:

  • hardver i softver – nudimo Vam usluge i rješenje za sve probleme vezane uz računare . Ako imate problem koji je vezan uz hardver ili softver, mi smo tu da pronađemo uzrok i rješenje Vašeg problema;
  • održavanje, instalaciju i konfiguriranje servera, radnih stanica i mrežne opreme;
  • sigurnosna rješenja (antivirus, firewall, antispyware);
  • backup rješenja;
  • instalaciju i konfuguraciju štampača;
  • on-site podrška po dolasku – ukoliko sami zahtijevate ili ukoliko problem nije moguće riješiti sa udaljenosti, tj. putem interneta;
  • hitan pristup sa udaljenog mjesta (remote) – problem rješavamo spajanjem putem interneta na Vaš računar iz naše kancelarije, nudeći Vam najbržu uslugu i najefikasnije rješenje za Vaš problem.

Opcije podrške i održavanje iT sistema za poslovne korisnike

Šta Vam nudimo?

Usluga podrške poslovnim korisnicima može se vršiti interventno (po pozivu) ili po ugovorenom održavanju (mjesečni paušal).

Interventno održavanje podrazumijeva terensku intervenciju, telefonsku podršku i udaljenu podršku. Ukoliko se odlučite za ugovoreno održavanje, naš tim preuzima potpunu odgovornost i brigu o Vašoj infrastrukturi i samim time Vi se možete bezbrižno fokusirati samo na Vaš dio posla.

Šta sve podrazumijeva održavanje iT sistema:

  • preventivno održavanje (pregled stanja sistema radi minimiziranja kvara iT opreme);
  • održavanje, instalacija i konfiguriranje servera, računara, monitora te mrežne opreme (switch, router);
  • održavanje Microsoft klijentskih (Windows XP, Windows 7, Windows 8, Windows Vista) i serverskih (Windows 2003, Windows SMB, 2008, 2012) operativnih sistema;
  • mjesečne softverske nadogradnje;
  • instalaciju i konfiguraciju printera;
  • backup podataka;
  • sigurnosno održavanje (antivirus, firewall, antispyware, security update);
  • konfiguraciju Vaših email adresa, održavanje mail i web servera;
  • neograničenu telefonsku podršku;
  • neograničenu terensku intervenciju;
  • podršku 0-24h.

Datum objave: 22.03.2021. 23:47 u 23:47

Pročitajte još naših članaka